V-aţâţe ascunselea

Încerc statutul de fiţos: cafenea în mall, un chiller bun (curioşii pot întreba), ţigări aromate. Nu că aş fi programat să fie aşa, pur şi simplu frec menta între două consultaţii medicale…

Temă: ţâţe goale la tot pasul.

Cum anul ăsta primăvara a fost nerăbdătoare să vină şi să plece, iată-mă în plină vară încă din mai. Nu sunt şi nici nu voi fi vreodată vreun fan al căldurii din mai multe considerente: disconfort termic, disconfort olfactiv, disconfort vizual. Pe primele două vi le ofer virgine, de a treia mă ocup începând cu rândul următor.

Cum dă căldura, cum se deschide sezonul de ţâţe goale. De la adolescente cărora le-au mijit muguraşii până la cucoane ofilite, de la anorexice până la posibile campioane de sumo, toate femeile superficiale ţin să-şi expună ţâţele. Se poartă maieuri şi tricouri cu decolteuri adânci şi, la nevoie, puşapuri; se forţează expunerea la maximum şi nu rar ţi-e dat să vezi crâmpeie de sfârcuri ieşite din ţâţarniţe. N-ai unde să-ntorci capul astfel încât să nu dai cu ochii de o pereche de ţâţe purtate ostentativ de o purtătoare de intelect eşuat.

Ţâţele goale scoase la plimbare ca virtute sunt apatamentul femeilor care nu au altceva de arătat şi care fac deliciul bărbaţilor care nu-şi doresc altceva de la o femeie. Să nu vă gândiţi că nu m-am gândit şi la „altceva”, dar „altceva”-ul nu se lasă mult aşteptat pentru că, precum ţâţele ce-l anticipează, este o marfă la fel de ieftină. O femeie care impresionează doar prin ţâţe goale este la fel de uşor impresionabilă: un maieu care acoperă superficial abdomenul rotund al unui mascul aflat la vânătoare de ţâţe va fi întotdeauna atragător pentru o femeie ieftină; o chică bine geluită, o barbă nebărbierită şi o axilă brut masculină vor fi apreciate în aceeaşi măsură în care sunt apreciate ţâţele goale şi tot ce poate avea un bărbat la fel de ieftin precum conţinutul unui sutien va fi suficient ca ţâţele să devină din prădător pradă.

Bărbaţii care nu apreciază ţâţele goale purtate pe stradă apreciază ţâţele. Poate le apreciază mai mult decât cei care adoră să le vadă la tot pasul, dar preferă să le vadă doar atunci când este cazul. Şi dacă e cazul să se holbeze la ele cu orele fără motiv, dacă e cazul să le dedice studii de caz, versuri, romanţe sau orice altceva, atunci o vor face în intimitate. Altcumva, bărbaţii care nu vor să vadă ţâţe goale la tot pasul le găsesc şi mai încitante pe cele a căror existenţă poate fi intuită, întrezărită şi care, fără a fi complet mascate, fac diferenţa dintre o femeie uşoară şi una plenară.

Nu e cazul să înţelegeţi că femeile ar trebuie să umble cu pulovere pe gât sau cu malete de măicuţe, până la urmă e democraţie şi fiecare e liber să poarte ce vrea, dar, fie democraţie, fie comunism, eleganţa şi bunul-gust arată la fel şi nu-şi arată ţâţele goale.

Le las femeilor plăcerea de a comenta despre bărbaţii care în sezonul cald le arată burţile ghiftuite de şaorme, grătare şi bere, cururile păroase scăpate din bermude şi pedichiurile aranjate la gater.

Am terminat chilleru’, ţigările, tuşu’, cheful… Nu mă simt pregătit pentru duzinele de ţâţe goale aflate în mall la ora asta dar îmi dozez curajul, sper să mă ţină până la prima zăpadă.

8 responses

  1. Credeam ca sunt singura dezgustata. 🙂
    Pe mine ma deranjeaza faptul ca vara, mai mult decat oricand, femeile isi arata orice. Din pacate, cele care se hotarasc sa oripileze cetateanul nevinovat nu arata si cel mai bine: avem parte de celulita care se vede chiar si prin iegari, de aripioare care ies bulbuc-bulbuc de sub tricou, si, in general, de gelatine si budinci ambulante. Nu-i nimic in neregula cu a fi supraponderala, dar sa n-o mai faca si pe divele, ca asta chiar e culmea!
    La fetele tinere se intelege dorinta de a-si arata sanii, cred io. Daca tot le-au aparut, sa stie si restul lumii, nu numai oglinda din baie. Entuziasmul incepatorului, zic io. Si mai bine ii arata acum decat la 40 de ani, nu?

    • N-am extins problema şi asupra aspectului fizic al purtătoarelor de ţâţe goale, ar fi fost deja prea mult de scris :), dar mă bucur că ai rezumat tu acest subiect în comentariul tău.
      Şi consider că nu doar fetele tinere au dorinţa de a-şi arăta sânii, dar, indiferent de vârstă şi-n prezenţa unui potenţial real, tot nu găsesc necesară expunerea exagerată – pentru că eu la ea făceam referire, nu la decolteurile de bun gust.
      În fine, sunt aproape convins că marea majoritate a bărbaţilor nu-mi împărtăşeşte opinia, ba dimpotrivă… Da’ trebuia s-o spun, mă rodea pe creier 🙂

  2. Decenta, educatie, valori – va spun ceva? Nu afirm nici pe departe ca ar fi in principal vina „societatii”, dar cam ce vad adolescentii (de fapt, vad mult inainte de a deveni adolescenti) cind „deschid ochii” spre ce-i inconjoara? Apoi, cam citi parinti sint rigurosi la capitolul asta (comportament/ atitudine/ in ultima instanta valori) sau cam citi reusesc sa-si impuna regulile? Cred ca titele-la-vedere au devenit ceva la fel de comun precum injuratul (birjaresc, nu asa, in gluma) la fete, si asta la virste care te lasa cu gura cascata. ASTEA sint valorile cu care ei (tinerii) sint serviti/ confruntati/ indoctrinati zilnic. Sincer, nu stiu cum as „razbi” in a educa un copil, azi, in mediul urban mai ales (nici n-ai idee, Vlade, de cite ori n-am multumit Cerului ca odraslele mele au crescut… in mileniul trecut… 🙂 ) Vreau sa spun ca lupta acum e grea, mai grea ca inainte; asta desigur nu inseamna ca trebuie sa ne resemnam ci, dimpotriva, sa ne unim eforturile, sa gasim cai de anihilare a fenomenului…
    Am in schimb o dilema existentiala: ma, Vlade, io vreau sa stiu UNDE ai fumat tu in mall?

    • Educaţia sau, mai degrabă, lipsa ei e primul factor care determină astfel de comportamente şi sunt conştient de asta. Mi-e greu să accept că asta e starea de sănătate a societăţii noastre şi sper să am (avem) înţelepciunea şi tactul necesare pentru a ne putea educa copilul (copiii chiar) astfel încât factorul extern să nu lase urme adânci în dezvoltarea lor.
      Cu fumatu-i o altă treabă. Fusăi la sun plaza, mai precis la Regina Maria la nişte controale pe la doftori şi, cum am avut o fereastră de două ore jumate, m-am oprit la una dintre cafenelele de-acolo. Da’ am fumat la fumători, să ştiţi! 😀

      • :)))) As vrea si eu sa putem fuma la nefumatori :))) Nu te formaliza, draga Vlad, sint si eu membra a clubului ostracizatilor… Taman d-aia te si intrebam. La Plaza Romania au „creat” asa un soi de cusca mai mare (ce-mi aminteste teribil debaralele de pe Roissy de acum citiva ani buni, facute special sa te simti ultimul om… Ma refer, desigur, la zona de restaurante din Plaza (KFC, Mc Do si restul), caci bineinteles cafenelele sint pt fumatori (sau erau… ca n-am mai trecut de ceva vreme pe-acolo). Iar in AFI zau daca stiu de se poate fuma undeva sau nu… A, si apropo de aceste spatii pt paria societatii, trebuie sa-ti spun ca singurul care mi s-a parut ok (pe vreun aeroport, desi sa nu-ti imaginezi ca le-am inventariat pe toate), e cel de la Roma, Fiumicino. Era un spatiu pt fumatori realizat de o firma de tigari (in clipa asta nu-mi amintesc exact care…); avea ferestre catre pista de decolare, tubulatura de aspirare extrem de eficienta, bancute imbracate in piele si tv-uri (pt reclame la tigari in general).

        Revenind la lucrurile serioase, eu nici macar nu vreau sa cred, dar am impresia ca procedez precum strutul, caci evidentele… devin prea evidente. Nu ma indoiesc despre modul in care iti vei educa tu copiii, dar ma incearca asa un soi de sentiment de compatimire-admiratie fata de cei care rezista cu stoicism. Si-ti trebuie curaj,nu gluma, perseverenta si o doza maaaaare de vointa.
        Intr-o ordine de idei cumva adiacenta, poate saptamina viitoare sa realizam proiectul despre care vorbeam cu citeva saptamini in urma…? (Oricum, vorbim)

  3. Aaah, ce scarba m-a apucat… ca mi-ai adus aminte de o fosta colega (bine c-am scapat de pedeapsa de a o vedea zilnic pe caldurile astea).
    Ca sa intelegi despre ce vorbesc… o poreclisem initial Fiona si mai apoi, Omuletul Michelin… iti imaginezi cum era, nu ? 🙂

  4. Dincolo de adevarul spuselor tale, pe care il aprob partial (in masura misoginismului pe care il pot tolera), inteleg ca se pune mult pret pe coperta.

Lasă un răspuns

