Fost-ai, vulvă, cât ai fost…

Tot ce aţi ştiut până acum despre vulvă rămâne neschimbat, doar că trebuieşte completat.

Dintre toate utilizările vulvei, cea mai expusă perimării este chiar cea principală pe care, din motive ce ţin de culoare epidermei ursuleţului koala, nu o vom discuta aici. Nu aş vrea să concurez duzinele de materiale „educative” pe tema apariţiei, fizionomiei şi utilizării vulvei, ci ţin să evidenţiez o întrebuinţare neomodernistă a ceea ce este poarta de ieşire în lume a tuturor celor ce nu s-au născut prin cezariană.
Aşadar, astăzi vorbim ( N.B.: foaaarte urât!!!) despre

celebritatea, notorietatea şi mediatizarea vulvelor cu ajutorul vulvei.

Din marea turmă a cântăreţelor celebre unele se fac remarcate prin voce, altele prin vestimentaţie, alte altele prin scandaluri şi, din păcate, din ce în ce mai puţine prin calitatea artei care  „nu prea este”. Ultima modă de a ieşi la rampă şi de a ocupa prima pagină a unor materiale care circulă sub denumirea de „tabloide” este aceea de a pune vulva la bătaie.

Se ia una bucată vulvă grăitoare şi se dă pe mâna unui impresar; impresarul, om de vânzare versat, stabileşte modul de mediatizare a mărfii şi tot el pune şi preţul. Pentru ca marfă să se vândă e nevoie de o piaţă (adicătelea de o mulţime privitor-negânditoare). Accesul în piaţă se face prin diverse canale: televiziune, ziare, tabloide, numite academic mass-media.  În momentul în care acest mix ajunge să fie complet vulva este eliberată.

Pentru cei care încă mai cred că vulvele divelor sunt surprinse accidental de paparaţi, am două veşti proaste: Moş Crăciun nu există, găina nu face „oo” Kinder. Dar să revenim.

Tâmpiţii există pentru a certifica existenţa non-tâmpiţilor; tabloidele există pentru tâmpiţi; divele, vedetele bre!, există pentru tabloide doar atunci când sunt la fel de tâmpite precum cei pentru care există tabloidele (orice divă care nu a apărut în tabloide are alte argumente decât vulva). Închizând cercul obţinem următorul rezultat: tâmpiţi – tâmpenii – tâmpite. Deşi mă expun riscului de-a mă tâmpi, adaug:

Un tâmpit veritabil va aprecia o artistă în raport direct proporţional cu numărul şi calitatea expunerii vulvei acesteia. Poa’ să cânte Ina imnul de mii de ori (deşi eu cred că l-aş interpreta mai bine chiar şi în condiţia mea de aproape-corigent la muzică) că tot degeaba. Da’ cum „uită” să-şi ia chiloţeii pe ea, cum se dublează  numărul de vizualizări pe iutub şi de laicuri pe faisbuc!  Vulva este catalizatorul ideal atunci când publicul ţintă se compune din tâmpiţi şi/sau onanişti, de cele mai multe ori „şi”. Ina (pe numele ei de scenă – Inna) este doar una dintre cele multe tâmpite care nu se rezumă la prestaţii orale şi bagă material vulvar doar pentru că aşa o vinde cel mai bine impresarul ei (care, nefiind chiar tâmpit, cunoaşte mersu’). În galeria selectă a vulvelor scoase la pozat se găsesc posesoare poate la fel de celebre ca Ina şi cât de curând e posibil să apară o nouă secţiune la premiile emtivi, dar asta e altă mâncare de peşte cu evident gust de vulvă, deci zicem pas!

Moda impresarierii vulvei tinde să prindă rădăcini din ce în ce mai adânci. Mă gândesc cu groază la momentul în care impresarul Mirabelei Dauer va face ceva în sensul ăsta şi mă rog  la trei icoane ca Alina Mungiu Pippidi să nu îmbrăţişeze cariera muzicală. Ca să nu mai spun că mă rog să vină sfârşitul lumii înainte ca Naomi (ăla care cică-i aia) să concureze la Eurovision şi să-mi distrugă de tot impresia despre vulvă expunându-şi-o pe-a sa la pachet cu două testicule (vulvele rele vorbesc cum că a rămas fără fise înainte de finalizarea operaţiei)! Sunt dispus să învăţ Crezul numai şi numai pentru a stârpi intenţiile de înviere ale Hortensiei Papadat Bengescu animată de lansarea unui hit post-mortem, dar nimic din ce ar putea să fie nu mă sperie mai tare decât ceea ce este: o masă mult prea mare de tâmpiţi care aşteaptă cu nerăbdare o nouă ediţie a spectacolului intitulat (nu întâmplător!) „În vulva presei”.

Pentru toţi cei care cred că tâmpiţii consumatori de vulvă mediatică sunt inofensivi, am o veste proastă: au drept de vot!

 

 

Anunțuri

2 responses

  1. adâncă treabă.
    pătrunsă de importanţa mesajului, mi am suprimat şi râsul (reacţia firească) şi l-am redus la dimensiunile unui zâmbet îngheţat pe buze.

    O singură întrebare: a cui „vulvă” te-a nemulţumit aşa tare?

  2. Misogină abordare!
    Dar numai despre partea feminina scrii? Sunt destui care au aceeași cantitate de inteligentă în cele doua capete. Poate mai multa în cel inferior postat. Dac n-ar fi unele n-ar fi alţi!!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s