Val e-n tine

Draga mea, de Valentin,

Eu o să lipsesc puţin

Că e zi naţională

Într-o nu ştiu care ţară.

Prins de moda cu-mprumutul

Vreau să gust şi eu tumultul

Principatului cel fain –

Plec puţin în Liechtenstein!

Din bagajul cognitiv,

Îmbrăcat în ţol festiv,

Voi cânta-n autobuz

Cu poporul din Vaduz.

Şi chiar de nu ştiu nemţeşte

Le-oi cânta pe româneşte,

Că de aia-i sărbătoare:

Să iubească fiecare!

Ştiu c-ai vrea să facem lăv,

Trandafiri culoarea mov,

Poate-un ursuleţ de pluş,

Poezii scrise în tuş,

Busuioacă puţin fiartă

Şi apoi… Doamne mă iartă!

Dar vezi tu, a mea comoară,

Eu iubesc o altă ţară

Şi nu-mi place, din păcate,

Shitu’ importat din state.

Rog fiinţa ta să-mi ierte

Papilele de gust inerte,

Miocardul inabil

Şi acest poem futil.

Eu ştiu că n-are să-ţi convină

Şi-i a mea întreaga vină,

Dar cu de-a sila nu primesc

O zi în care să iubesc!

4 responses

Lasă un răspuns

