Telefonul nu mai sună…

Încerc să scap de „calitatea” de abonat al oringi.

Ştiam din ziua-n care-am devenit client că n-am ales cel mai inteligent partener da’ se vede treaba că nici eu nu-s mai breaz din moment ce am solicitat, de bunăvoie şi nesilit de nimeni, relaţia.

În doi ani am avut scandaluri cât n-au avut pipirigoană cu baubaumuţeanca-n toată veaţa  lor, aşă că m-am hotărât irevocabil să renunţ!

411 – 110 – melodie 7-8 minute (ceea ce, pentru oringi, e similar cu promptitudinea!) – info sâcâitor despre implicarea medicilor din colsenter în tratarea (?) altor apeluri – dialog:

– bună ziua, bine aţi venit la oringi!

– bună să fie, da’ aş cam vrea să plec!

– cu cine am plăcerea?

– cu  mine ( nume, date, amintiri din copilărie bla bla bla).

– am înţeles. Şi vreţi să renunţaţi la abonament?

– DA! Vă rog să nu mă întrebaţi de ce!

– staţi liniştit, nu vă întreb! Am înregistrat cererea dumneavoastră pentru a fi analizată şi veţi fi sunat, în termen de MAXIM 15 zile, de către noi.

– e ceva neclar în cererea mea sau de ce tre’ s-o analizaţi?

– aşa este procedura.

– bine, aştept să mă sunaţi.

– cu alte informaţii dacă vă mai pot fi de folos?

– mai bine nu, mulţumesc!

În urmă cu 3 zile contabilizasem 11 zile (lucrătoare!). 411 – 110 – tratament – muzică – alo alo:

– am făcut o cerere de încetare a contractului!

– când anume?

– nu ştiu! Căutaţi în sistem şi aflaţi.

-…..

– observ că a fost făcută acum 11 zile.

– şi cam pe când să mă aştept să fiu sunat?

– păi ar mai fi 4 zile…

– aaa, deci asta înseamnă la voi ” maxim 15 zile”: în a 15-a zi!

– ăsta e termenul, nu am cum să vă ajut.

– bine, mulţumesc!

Mâine, dacă nu sună dom’ doctor de la oringi, mă voi considera liber: liber de contract, liber să nu achit factura, liber să iau în calcul o ameninţare de care făceam uz pe la 7-8 ani – să mă cac la voi pe ţol!

9 responses

  1. Sa-mi zici unde migrezi, dupa ce aia de la oringi vor considera contractul incheiat (vezi, sa-ti dea o hirtie cu treaba asta!). Eu deocamdata sint tot la ei… din inertie si pt ca nu cred sa existe vreunul mai breaz. N-am gasit INCA solutia optima ce mi-ar permite sa renunt la toti.
    Ce ma mira e faptul ca n-au incercat sa te „convinga” sa ramii…

    • Păi mă aştept, dacă mă vor suna, să încerce.. Da’ am placa pregătită, i-o tai scurt că n-am chef de indoctrinarea lor ieftină…
      Adevărat ai spus, nu există mai breji ca ei, da’ asta nu m-a determinat să renunţ pentru că m-am săturat de ei grav! Normal că-i pun să-mi dea hârtie! 🙂

  2. si?
    s-a rezolvat sau ce?
    mie mi s-a intamplat la vodafone asa.
    va sunam noi
    ca la interviuri…

    dupa 2 saptamani dau eu telefon „bai ati rezolvat”
    pai… nu va gasim cererea in sistem, dar sigur va inscriem acum.

    • S-a rezolvat pân’ la urmă, da’s proşti făcuţi grămadă…. Mi s-a şi făcut lehamite să mai scriu despre prostia lor.
      Am avut meciuri şi cu angajaţii lu’ vodă, praf şi ăia!

  3. M-am portat si eu dintr-o retea in alta, si cunosc prea bine disperarea duduilor. Numai nu mi-au facut „cele mai bune oferte” ca sa mai stau, de parca nu le dadusem destui bani pe servicii de care nu eram multumita. Am incercat sa le spun si eu ca nu ma intereseaza abonamentele lor, ca oricum ma portez, insa au inceput cu lectia invatata pe de rost si n-am avut inima sa o intrerup, ca aproape plangea (o fi avand si ele un target sau ceva…).

    • Păi normal că au target! Şi, mai rău decât atât, au un coordonator sau supervizor care stă cu biciu’ pe ei, deci ,dacă vrei să le faci un bine, îţi exprimi în mod ferm opţiunea de renunţare şi excluzi din start orice negociere şi aşa, în caz că li se ia apelul la evaluare, scapă basma curată. Eu nu cu angajaţii am o problemă (deşi am întâlnit şi nişte elemente, ceva de speriat!), ci cu operatorul şi atitudinea de tot rahatu’ vis-a-vis de client!

Lasă un răspuns

