Altă pălărie, aceeaşi Românie!

Din pricina unei constipaţii intelectuale (în forma sa gravă) n-am fost în stare să scriu nimic interesant în ultimul timp… Mi-am umplut lista cu nişte ciorne şi neuronii cu nişte nervi, în rest nimic!

Un amic de-al meu şi-a însuşit rolul de laxativ şi-a reuşit să-mi scoată mascota în afara zonei de inspiraţie, deci textul ăsta nu va mai rămâne ciornă!

M-am hotărât, odată intrat în deplinătatea facultăţilor mintale, să diversific modalităţile de exprimare şi exemplificare existente pe acest blog. Deşi am fost puţin dezamăgit tragând o astfel de concluzie, n-am putut ignora faptul că cititorii/vizitatorii întâmplători ai acestui blog caută mai degrabă fapte şi dovezi, nu descrieri şi păreri, deci voi acţiona în consecinţă. Cu toate că această acţiune poate fi interpretată ca una care să sporească numărul vizitatorilor, Vai România! rămâne fidel scopurilor sale (iar cel menţionat nu e unul dintre ele – poate fi, cel mult, doar o urmare) şi nu-şi propune altceva decât o schimbare a modului de comunicare şi de păstrare a atitudinii de până acum.

Deoarece sursa principală a subiectelor de pe acest blog o constituie neajunsurile societăţii române, Vai România! nu poate fi nici pe placul, nici pe înţelesul tuturor.  Pentru acei cititori/vizitatori cărora le place ce găsesc aici şi, mai ales!, înţeleg scopul şi atitudinea unui asemenea spaţiu de exprimare, am creat şi o pagină pe facebook: https://www.facebook.com/VaiR0mania care are scopul de a reuni „donatori” de dovezi ale decadenţei societăţii în care trăim şi de a le satiriza sau persifla cu toată seriozitatea.

Acestea fiind scrise şi (dacă aţi ajuns până aici) citite, Vai România! îşi reia activitatea ca şi când nimic nu s-ar fi întâmplat şi nu ca şi când s-ar fi-ntâmplat ceva ce nu trebuia să se întâmple.

Cu toată pălăria,

Vai România!

6 responses

Lasă un răspuns

