Ori oringi, ori n-o lingi!

Mă oftic eu pe mine însumi că m-am lăsat ofticat ( a ţâşpea oară!) de rahatu’ ăsta de operator de telefonie numit oringi. Ca să nu mai spun că asta mă face să mă gândesc într-un mod bolnav la un număr de striptis cu femei impecabil de urâte!

Vă rog să priviţi acest text ca pe un număr de striptis cu cea mai urâtă femeie în rol unic şi principal, femeie care, dacă ar exista, nu s-ar putea numi altfel decât oringi.

Text-striptis:

Oringi are, cum-necum, câteva milioane de abonaţi lipsiţi total de simţ estetic, iar unul dintre ei mi-s eu (puteţi face donaţii la o adică, handicapat fiind, merit!). Eu, precum şi ceilalţi păcălici, primesc zilnic o traistă de mesaje prin care devin selectat, privilegiat, norocos, fericit şi nu mai ştiu cum DACĂ! trimit un mesaj la nu-ş’ ce număr de rahat (mesaj care costă un euroi şi ceva cenţi), urmând să primesc în mod compensatoriu cinş’pe minute în reţea (pe care, dac-aş fi vreodată teribil de idiot să le primesc – adica să trimit mesaj la nr de rht – n-aş face altceva decât să micţionez). Nu ştiu ce părere au ceilalţi păcălici/păcăliţi, da’ pe mine mă’nervează teribil „grija” şi bunăvoinţa oringiului, motiv pentru care am irosit (din păcate fără folos) nişte timp şi nişte bani sunând la un alt nr de rht, 411.

Acu’ v’o două săptămâni s-a consumat prima încercare: 411 urmat prompt de 110, urmat prompt de 6-7 minute de muzică deoarece toţi consultanţii tratau (?) alte apeluri. Mi-am aşteptat docil rându’ la tratament şi în juma’ de minut m-a tratat un tinerel aşa de bine de-am simţit că m-am mai născut o dată! „pentru a nu mai primi mesaje comerciale trimiteţi un mesaj cu textul STOP la nr scurt 100” – deci am trimis. Fericirea mea a durut durat cam 3 milisecunde deoarece am primit c-o promptitudine înspăimântătoare răspuns de la nr scrt 100: „felicitări! ai primit 10 puncte în cursa pentru marele premiu”… Ptu drace!

Mai acu’ v’o săptămână, ca un bun platnic ce sunt, am călcat solemn în şopu’ de rht de la mine din cartier, am donat suma necesară şi-am întrebat umil dacă există vreo metodă prin care să scap de mesajele cu pricina… „bineînţeles! trimiteţi un mesaj cu textul RENUNŢ la nr scrt 367!” – deci am trimis. 367 mi-a răspuns aproape la fel de prompt precum 100: „de acum nu vei mai primi informaţii despre serviciile oringi. dacă te răzgândeşti, trimite gratuit un mesaj cu textul VREAU la 367. exemplu: VREAU”. Pentru o zi am fost fericit!

Sâmbătă, după alte două zile de nefericire şi mesaje de rht, sun iar la 411!  Prima tentativa a avut cam 10 minute şi nimeni nu s-a deranjat să-mi răspundă, dar cum plictiseala şi nervii erau la putere am mai sunat o dată. După aproape 25 de minute de ascultat la nesfârşit o piesă de rht cineva a răspuns.

M-am bâlbâit preţ de câteva secunde, aproape că uitasem de ce am sunat, şi într-un final mi-am zis oful… Treaba asta nu mi-a folosit la nimic deoarece telefonista de la oringi mi-a explicat sec cum că nu mă poate ajuta deoarece solicitarea mea e de competenţa altui departament. N-am cedat şi i-am mărturisit că am o foarte mare durere în saiaua picioarelor despre toate departamentele lor şi-am rugat-o să mă transfere cu tot cu of la colegii „competenţi”. Nici ea n-a cedat şi mi-a zis că i se rupe de durerea mea la fel de tare pe cât i se rupe de oful meu, deci n-am decât să sun la 280 – deci am sunat.

La 280 am fost nevoit să ascult promoţiile lor de rht deoarece nu ştiam scurtătura, iar după alte 5-6 minute am intrat în legătură cu o altă telefonistă de-o inteligenţă rară (ca dacă ar fi fost deasă acu’ n-aş mai fi primit mesajele lor de rht!). Reiau povestea, îi explic faptul că NU vreau să particip la nicio promoţie, la niciun consurs, la nimic promoţional venit din partea oringi şi-o rog să mă şteargă de pe listă. Şi-acu vine inteligenţa rară: „păi nu pot să vă scot din baza de date pentru că nu sunteţi în baza de date!”. Cum mâncasem ceva fasole vineri, mi-a scăpat o băşină gospodărească! „cum adica nu mă aflu în baza de date? atunci cum pizmazărecartofi primesc mesajele?”. Ea face cică: „nu vă aflaţi în baza de date a participanţilor la acest consurs”. Total dezorientat răspund: „bun, şi-atunci de ce primesc acele mesaje?”. Ea, iritată: „pentru a vi se oferi posibilitatea de a participa”. Eu, indignat: „NU vreau, mulţumesc!, vă rog să mă anulaţi, să mă eliminaţi, să mă renegaţi sau orice consideraţi dumneavostră necesar numai să nu mai primesc mesajele vostre de rht”. Ea, setări din fabrică: „nu vă pot opri mesajele promoţionale deoarece nu vă am în baza de date, sunaţi la servicii clienţi!”. Eu, setat: ” nu mai sun nicăieri, la 411 nici atât pentru că de acolo mi s-a spus să sun la 280!”. Ea, impasibilă: „păi ei vă au în baza de date, noi nu!”. Eu, bădăran: „ţuca, mă chiş torenţial pe bazele voastre de date, eu am sunat la oringi pentru a rezolva problemele mele, nu pe-ale voastre!, prea puţin mă importă cine şi ce rht de date are, deci te rog să faci cumva astfel încât să nu mai recepţionez căcaturile alea!”. Ea, ţâfnoasă: „nu vă pot scoate decât dacă participaţi!”. Eu, uluit: „adica cum?… trimit mesaju’, îmi haliţi un euroi juma’te, sun iar la voi, dau de-o genie ca tine de care să mă rog juma’ de oră, mă trimite la 411 puţin, ăia mă pasează lejer la 280 şi toate astea pentru nişte rhturi de mesaje? Adica şi sodomizat şi cu banii luaţi?! NU, mulţumesc!”. Ea, plictisită: „e opţiunea dumneavoastră, eu n-am cum să vă ajut…”.

Închid, nu înainte de a-i cere numele, hotărât să mă duc până la Haga pentru nişte rhturi de mesaje. Îmi notez numele şi-mi dau seama că n-am cum să plec aşa departe prea curând deoarece va începe pe DD teve serialul „Sclava Isaura” şi n-aş vrea să-l ratez, mai ales că după aia începe ceva senzaţional cu nişte urâte de mahala, drept pentru care mă rog să le pună dom’ preşedinte să dea boarfele jos ca să-mi mai clătesc şi eu ochii şi intelectu’ după striptisul intens oferit de odioşenia numită oringi.

Final de text-striptis!

6 responses

  1. Vlade, fa o reclamatie scrisa (cu majuscule, bold, subliniat in rosu/ mov, cum vrei tu; poti sa vorbesti si colorat, merge) si du-te iar la shopu’ ala de rht din cartierul tau, spune-le baietilor (fetelor, ce-or fi) de-acolo SA-TI INREGISTREZE reclamatia si SA-TI DEA NR. DE INREGISTRARE. Sint obligati sa faca asta. Poti scrie cite pg vrei, explica-le in detaliu (da-le si ora/data convorbirilor cu call-centerul), adica exprima-te cit vrei tu de explicit
    Ei pur si simplu trimit prin fax catre centru reclamatia ta, iti dau nr (pe foaia respectiva, adica exact pe plingerea ta) si gata. Sper sa fie gata… In paralel, trimite-le un mesaj pe e-mail (office@orange.ro), cu acelasi text si aceeasi solicitare de inregistrare.
    O sa se rezolve, ai sa vezi. (Btw, si eu am avut aceeasi problema, dar dupa mesajul STOP la nr 100 chiar s-au oprit mesajele…)
    Iti tin pumnii!

    • Îţi mulţumesc pentru sfaturi, da’ ultima dată când m-am dus cu ceva scris la ei a durat o viaţă până să se întâmple ceva bun…deci nu prea am curaj. Şi, ca să fie treaba bună până la capăt, abonamentul e pe numele soţiei, deci ar trebui să facă ea toate astea, ceea ce e foarte puţin probabil să se întâmple, pe ea n-o deranjează că primesc eu mesaje 🙂

  2. F ciudat; stiam ca ii dreseaza pe toti la fel (team-leaderii de la oringi, pe call-centeristii)… La mine chiar n-a durat, dupa ce le-am explicat ce vreau (adica 1. ca fac reclamatie, 2. ca NU ma duc la sediul central, pen’ca n-am chef sa-mi pierd timpul pt ei si 3. ca sint f insistenta, deci ar fi mai bine, pt toata lumea, daca s-ar conforma… e adevarat si ca baiatul in cauza era de felul lui calm si – spre norocul meu – poseda si un IQ de calitate…
    Nu cred sa fie o prob. faptul ca abonamentul e pe numele sotiei; semneaza ea cererea si tu o depui. „DA, domne, sotia e o pers. extrem de ocupata si m-a delegat pe mine sa inregistrez hirtia asta, ce nu intelegi?” (Apropo, acum mi-am amintit ca am depus o cerere de reziliere in numele fiului meu, la Zapp de data asta. Fara probleme.)
    Mai e ceva: trebuie sa pleci la drum cu ideea bine fixata in minte CA TREABA E CA SI REZOLVATA, CA VEI AVEA CISTIG DE CAUZA SI CA PERSONAJELE INTILNITE VOR DA CURS SOLICITARII FARA COMENTARII. [nitica abordare… cuantica nu strica 🙂 ] Hai, curaj!

  3. Pingback: Baba Florica (reluare) | Blogul lui Nea Costache

  4. Pingback: Nu îi iertaţi! | Blogul lui Nea Costache

Lasă un răspuns

