Vai de cap, vai de picioare!

Dăunăzi mă trimite mama lu’ fică-mia să plătesc fractura la erdeeş.. Da’ eu  aşa o lene aveam în mine şi-aşa o proastă inspiraţie încât n-am găsit altceva mai bun de făcut decât un amărât de cont pe saitu’ lu rdsrcs şi, după cum urmează să aflaţi, ar fi meritat cu vârf şi îndesat să-mi tocesc talpa la mergători până la casierie decât să mă loghez.

Fac eu contu’ şi plătesc. Plata la ei se face cumva printr-un intermediar de plăţi on-line, iar după fiecare plată ai posibilitatea de a printa dovada. Problema e că nu poţi descărca documentul pdf pentru printare ulterioară, iar eu nefiind conectat la imprimantă, nu l-am, nu-i aşa?, printat! Păţit fiind cu operatorii de telefonie decid să dau print, totuşi, de la alt calculator, de data asta înzestrat cu imprimantă: intru în cont, bâjbâi după secţiunea „plăţi”, o găsesc şi-atât… Nu tu confirmare a plăţii, nu tu plată în procesare, nu tu vreo ceva printabil… Am păcătuit cu gândul şi m-am gândit să sun.

Stenogramă:

– bine aţi venit la rcs-rds!

– bună ziua, am o nelămurire legată de plăţile on-line de pe site.

– vă ascult! dar să-mi spuneţi cine sunteţi.

– păi sunt abonatul cutare.

– ok!, spuneţi.

– do’n’şoară, am efectuat o plată pentru factura număru’ şi mi-aş dori să o pot printa pentru a evita posibile probleme ce-ar putea să apară.

– într’adevăr, e recomandat să o printaţi. aveţi imprimantă?

– păi am, nu…?!

– nu ştiu, vă întreb…

– da, am!

– foarte bine! imediat după plată vă apare ca un fel de factură şi în dreapta jos cum vă uitaţi la monitor aveţi un buton intitulat „printează”, trebuie să daţi click.

să mori tu?! asta am înţeles şi singur duduie!, altceva nu pricep: dacă n-am avut posibilitatea imediată de a printa, se poate şi după ceva timp sau nu?

– păi ar trebui să se poată cred.

– şi n-aţi vrea să vă convingeţi ca să credem amândoi, că io momentan nu prea cred…

– îmi pare rău, n-am cum… ar trebui să efectuez o plată.. vă daţi seama că nu se poate.

– nu puteţi întreba pe cineva…: un coleg, coordonatorul, supervizorul, la 118 optsute..?

– câteva momente…

– mulţumesc pentru aşteptare! am verificat şi plata dumneavoastră e în curs de procesare.

– aha… V-ar deranja dacă i-aţi urma exemplul şi aţi procesa şi dumneavoastră un picuţ?, nu de alta, da’ io v-am întrebat ceva de printatu’ plăţii…

– aaa, da… păi v-am spus, ar trebui să se poată. aţi verificat în contul dumneavoastră la secţiunea „plăţi”?

– fix acolo şi dă cu virgulă!

– n-are cum! mai verificaţi o dată cu mine-n telefon. haideţi că vă spun eu paşii!

îs mai prost ca tine dacă accept! bine duduie, verific!

– deci aţi intrat în cont?

– afirmativ.

– secţiunea plăţi da?

– fix.

– plăţi efectuate…

– din câte?!

– poftim?…

– păi nu există secţiunea asta!

– nu vă supăraţi, unde vă uitaţi?

– păi cu dreptu’ în oglindă sa văd dacă mă mai recunosc şi cu stângu’ la icoană pentru iertare şi luminare!….

– deci la plăţi spuneţi că nu există plăţi efectuate?

– verific şi din spatele monitorului, poate aveţi site 3d şi e mai în fund secţiunea asta…

– aveţi chef de miştouri?

– sincer nu prea, mai degrabă aş avea chef să printez ceva, poate chiar o dovadă a plăţii, da’ pân’ la urmă mă mulţumesc şi cu puţin mişto..

– vă fac legătura la departamnetul tehnic, vorbiţi cu colegii mei de acolo că văd că nu ne înţelegem!

…..

– ăăă, tot eu sunt… n-avem departament tehnic..

– mai bine domnişoară, mai bine!

– cu alte informaţii dacă vă mai pot fi de folos?

la voi angajează doar reduşi mintal pentru scutire de taxe la stat? îmi puteţi spune dacă euplătesc.ro, intermediarul plăţilor, percepe comision?

– nu cred.

– apelul ăsta e înregistrat?

– cred că da.

– păi şi dacă vi-l ia tocmai pe ăsta la evaluare?

– cine?

– coordonatorul.

– şi ce dacă?

– duduie, e praf!

– ăsta?..hm, nici pe departe! colega mea tocmai l-a trimis pe un client pe un bloc de 8 etaje ca să hâţâne de antena digi, da’ nu-i ajunge firu’ de la telefon decât până la 6 şi urlă de pe acoperiş ca să-l audă colega să-i poată spună în ce poziţie să lase antena.

– şi el cum o aude?

– n-o aude, da-n înregistrare apelului pentru evaluare ea e acoperită că de spus i-a spus.

– domnişoară, bine că nu mi-a picat cablu’ că mă şi vedeam dând la târnăcop în juru’ blocului în căutare de noduri sau rupturi. Scuzaţi deranjul, nu-mi mai trebuie nicio factură printată, mă-ncalţ şi vin la dumneavoastră să plătesc cheş…

– păi şi dacă vă rog, nu-mi luaţi şi mie o sticlă de cola la doi şi-o merdenea?

Nici până astăzi n-am ajuns cu merdeneaua la săraca fată… Poate vă faceţi milă voi, ăştia mai deştepţi ca mine şi fără conturi pe rcsrds, şi îi duceţi ceva ca să nu moară de inaniţie sau de sete.

12 responses

  1. Dementiala faza cu 3D, ca si cea cu „uitatul in oglinda/icoana”! Doamne, si cind ma gindesc ca ma batea si pe mine ideea asta, sa platesc online! Noroc cu prietenii care-si povestesc pataniile… Astia de la ercees sint niste magari diplomati, as zice… Adicatelea ar trebui sa li se dea niscai diplome de dr in nesimtire (cel putin), pe linga alte atestari la fel de gratifiante. Si cred ca-s muuuuulti cei care au 1-2-3-n cuie impotriva lor!

    • Deşi mi-aş dori să nu fie aşa, să ştii că ponderea ficţiunii din cele scrise de mine este mult mai mică decât cea a celor întâmplate în fapt… Nu că ar fi nevoie să mă justific, dar cred că dacă aş fi redat fidel discuţia, nu te-ai mai fi împrăştiat de râs, însă nici n-ai fi fost departe de-a o face 🙂

  2. Daaaaa, mie imi plac convorbirile lor telefonice cu noi. Noi facem spume la gura cand avem o problema iar pe ei nici valul tsunami nu i-ar scoate din calmul lor. Sigur fac o scoala pentru asa ceva.

  3. Era de aşteptat. Nu de puţine ori am observat că, atunci când intervine o schimbare procedurală sau nu numai, angajaţii, neinstruiţi în prealabil, inventează tot felul de scuze, fără niciun suport. Şi, poate, nu e vina lor…
    Oricum, sunt de ajutor ca sursă de umor, ceea ce e plăcut, atâta timp cât nu te afectează la nervi.
    Un articol binevenit! Mulţumim!

  4. Vesti proaste pt cei care au/ au avut experiente neplacute cu RCS-RDS; deunazi am auzit la radio cum ca astia sint in negocieri avansate pt preluarea UPC! Adicatelea au ajuns la stadiul de discutare a sumelor! Ceea ce va face din firma asta detinatoarea monopolului absolut…

  5. Erdeesii astia! Eu am cam renuntat de mult la serviciile lor dupa ce, in concediu fiind, mi-au taiat cablul tv dupa doua zile dupa expirarea termenului de plata, in timp ce vecini de-ai mei, luau semnal pe mashpa! Am reziliat contractul cu ei si am trecut pe Dolce!

  6. Pingback: â şi î de Gabriel Gheorghe « Ionel băiat bun

Lasă un răspuns

