Ce nu e corect în secs?

N-am a vă oferi lecţii de viaţă în materie de secs pentru că eu îs mai de modă veche şi gândurile mele pe această temă v-ar plictisi teribil. Prin urmare vă voi destăinui din învăţăturile moderne ale diverşilor blogări sau autori de articole prin cele reviste, învăţături pe care le-am căpătat fără voia mea într-o pauză de masă şi de discernământ.

De când cu blogurile astea, confidenţele juvenile nu mai ajung la urechile mamei, surorii, fratelui sau colegei de bancă, ci iau instant calea postărilor pe blog. N-am găsit încă autorul care să dea în vileag prima poluţie, n-am găsit nici autoarea care să divulge prima masturbare şi nici n-am dat de urma vreunui articol pe tema ” am scăpat de aţă”/”mi-a dărâmat zidul”, dar am găsit suficiente articole scrise (incomparabil mai puţine decât cele copiate) de puşti şi puştoaice pe teme secsuale. Probabil nu va mai dura mult până când copiii vor da lecţii despre intrarea la menopauză, despre volumul scrotului la pensionari şi chiar despre problema secsului oral la babele cu proteză, dar până atunci se rezumă la subiecte mai uşoare.

1. O fătucă blogăriţă de gimnaziu ne aduce la cunoştinţă cele 20 de greşeli făcute în pat de către bărbat: e bădăran, e grăbit, pretinde acces di-rect, n-are maniere, pute, face mizerie, apasă pe cap, muşcă, e egoist, comod şi insensibil.  Ce n-am aflat de la puţinele femei din pat, am aflat de pe blogul unei fetiţe emancipate care,  deşi are clitoris, habar n-are ce-i ăla şi cine trebuie să-l mănânce; culmea!, asta n-o împiedică să ne predea lecţii de secsologie, iar pe mine să mă determine a-mi pune întrebări existenţiale despre apartenenţa mea secsuală.

2. Un flăcăiandru posesor de blog şi de primele fire de păr la cuc a preluat pe blogul său câteva articole pe tema punctului G: ba că are intrarea pe la ochiul maro, ba că e la 3 cm adâncime, ba că nu există, ba că există da’ e ţinut secret, ba că îl au doar unele femei, ba că îl au toate…, ca până la urmă să nu lămurească pe nimeni şi nimic, pe mine nici atât. De căutat sunt aproape sigur că nu l-am căutat niciodată deoarece până să aflu despre el n-am avut motiv să-l caut, iar după ce am aflat m-a lăsat memoria. Nici de găsit nu cred să-l fi aflat, da’ la câte greşeli am făcut eu la viaţa mea n-ar fi exclus s-o fi făcut şi pe asta. Deci, ca să pun punctul pe „i” în problema punctului „g” şi să trec la punctul 3, dacă-l nimereşti există, dacă nu, nu!

3. O „versată” în ale secsului înscrisă în cursa pentru bac a catadicsit să-şi publice amintirile în detrimentul preluării altor amintiri ale altora de prin alte părţi, ceea ce m-a făcut să lecturez. Redau textul fără corecturile necesare şi-mi permit să cred că autoarea a greşit, din neatenţie, locul semnelor de punctuaţie:

” mă simt împlinită şi plină când sunt cu el în mine. se petrece o chestie care deja îmi place e mortala simt că ,, trăiesc când. îl ating acolo şi el se simte în al 9-lea. cer şi eu cad în genunchi cuvintele, sunt de prisos acolo e loc numai de noi şi restul lumii. am înţeles că face la fel de aia fac, şi eu! îl vreau tot mai adânc. sentiment nu există…. de fiecare dată încercăm altceva şi ne place gustul mai ales mie. mi-e dor de el! aş avea atâtea să vă spun dar n-am. timp nu e nimic vă spun altădată. acum plec în parc să mai învăţ în maşină . de la el cum se parchează mai am puţin până acasă, . revin cu alte confidenţe v-. am pupat apăsat!”

Cum pauza mea de masă n-a beneficiat de resurse inepuzabile, s-a terminat. Odată cu ea şi pauza de discernământ, odată cu ele şi lecturarea iresponsabilă a acestor articole repetate la nesfârşit prin cele bloguri şi siteuri. Cu burta plină şi mintea ocupată mi-am revărsat curiozitatea pe gugăl: ce nu e corect în secs?… Dacă eu n-am găsit răspuns, nu cred că voi veţi avea mai mult succes, dar măcar de astăzi există întrebarea…

Dacă ştiţi răspunsul şi nu e „trebuia să scrii sex şi nu secs”, sunt nerăbdător să-l aflu…

14 responses

  1. Mie una mi se pare stupid sa iti relatezi chiar asa experientele cele mai intime pe un blog …
    Cat despre intrebarea ta, cred ca ce nu ar fi corect in sex e lipsa placerii … 🙂 Sa o faci asa aiurea, din obligatie fata de partener, sa zicem, e un mare poo poo.

    • e ultimul loc în care vei găsi poze…. cu greu am învăţat să utilizez şoarecele şi tastatura, mă rezum la atât :). plus că poze găseşti pretutindeni pe această temă.

  2. Si nu-s numai ei cei care vorbesc de secs. Ce altceva invata copii din ziua de azi de pe Internet? Ce cauta un adolescent pe Internet? Iar raspunsul la intrebarea ta este cu siguranta lipsa placerii.

  3. Pingback: La Multi Ani! « Ganduri pentru noi

  4. Pingback: Dă mai departe dacă îţi pasă… « joy

  5. ms blogar pt comment…si pt articolul asta….e o placere sa-l citesti….cat despre commenturile lasate de astia….eu zic ca daca cauta sex pe net nu cauta in alta parte….si internetul e ochiul dracului la generatia tanara…ca noi astia mai „batrani” ne mai putem debarasa de el…mai bem o bere si nu online…si daca ies cu prietenii la bere nu vb despre blogul meu sau al altuia….desi nimeni dintre prietenii mei nu au blog….pe cand astia tineri pot sa socializeze doar prin intermediul pc-ului

  6. va rog adolescent fiind pot sa raspund decat ata la capitolu ce nu e corect in „secs” sau aspirina saracului….
    sa se ajunga la practici care partenerului de secs sa nu fie de acord cu ele …..mi se pare cel mai mare pacat in asternut

Lasă un răspuns

