Mai zi ceva…

V-am mai spus că am o relaţie specială cu operatorii giesem? Acum vă aduc aminte:

Acu vreo două dimineţi când îmi sorbeam absent prima cafea, îmi sună telefonul. Număr cu prefix 037, exact ceea ce nu-ţi doreşti la ora 9 !

– alo, bună ziua!, sunteţi domnul abonat?!

– bună ziua!, încă mai sunt domnu’ abonat…

– am o veste foarte bună pentru dumneavosatră!

– veste mai bună decât că nu aveţi nicio veste, sigur nu aveţi!, dar vă ascult…

– pentru că sunteţi un client vechi, ne-am gândit să vă facem o ofertă specială..

– mă simt flatat!

– după cum vă spuneam…. avem o ofertă pentru telefonie fixă.

– domnişoară, vă refuz..

– nu se poate! e o ofertă excelentă: veţi avea mii de minute, veţi putea suna pe oricine din orice reţea, veţi reduce cheltuielile..

– mă bucur că ţineţi la bugetul meu şi la relaţiile mele cu amicii posesori de telefon, dar vă refuz oricum.

– e o ofertă unică, dedicată unui număr limitat de clienţi, sigur v-ar avantaja. Ce spuneţi?

– chiar vă interesează?

– bineînţeles!, părerea clienţilor e foarte importantă pentru noi!

– ok! Spun că NU vreau, cu majuscule.

– Dar nu vă costă nimic, iar abonamentul lunar e foarte ieftin!

– Parcă spuneaţi că vă interesează!

– Desigur, dar nu vă înţeleg!

– Da’ nu-i nevoie să înţelegeţi, trebuie doar să acceptaţi!

– În regulă. Dar care ar fi motivele pentru care nu vreţi?

– N-am casă!

– Şi unde locuiţi?

– La etajul şase.

– Păi înseamnă că aveţi casă!

– N-am! stau în gazdă…

– Păi puteţi pune acolo telefon fix.

– Duduie, matale când mergi cu taxiul îţi pui centura?

-…. da.

– aia a maşinii sau vii cu centura de-acasă?

– păi normal că pe aia a maşinii, pentru ce să am o centură separat când oricum are maşina?!

– Ei, acuma înţelelgeţi?

– ce să înţeleg?!!

– motivul.

– ce motiv?

– ăla pentru care mi s-a răcit cafeaua.

– ce legătură are cafeaua?

– stau de 10 minute afară şi vorbesc cu matale!

– păi şi cafeaua?

– s-a răcit.

– trebuia să o serviţi înăuntru, nu s-ar fi răcit…

– nu prea am semnal înăuntru….

– perfect! deci aveţi nevoie de telefon fix, oferta noastră e cea mai bună!

– nu pot să-mi pun telefon fix la locul de muncă. dumneavoastră puteţi?

– nu. şi oricum nu-mi trebuie.

– nici mie!

– înţeleg…. deci nu acceptaţi oferta pentru că nu aveţi casă.

– exact!!

– atunci ne pare rău, nu vă putem oferi acest abonament.

– ei, asta e!, mă descurc cu ce am…

– în regulă. dacă vă luaţi casă curând, să ne contactaţi şi poate mai prindeţi oferta!

– jur pe roşu că aşa am să fac!

-bine. vă mulţumesc, o zi bună!

– mda, poate mâine…. sănătate!

După o cafea rece, 2 ţigări iroiste şi o dimineaţă începută prost, mă gândesc serios să rămân chiriaş…

17 responses

  1. :)) Ești fenomenal, omule.
    Dimineața ta prost începută a facut ca dimineața mea să fie mai veselă. Haz de necaz… Am râs.
    Cred că datoria acestor dudui este de a insista, chiar daca omul dă semne clare că e hotărât. În felul ăsta poate – dacă „semnele clare” sunt neclare – îl câștigă.
    Eu am avut parte de convorbiri numai cu masculii companiei GSM, și au înțeles mai repede voința mea. Poate sunt născut într-o zodie mai norocoasă sau e altă companie GSM. 😛
    Spor!

  2. Mai Vlad sa-mi bag …si eu opinia pe blogu asta da’ tu chiar scrii bine!! Am aflat cu tine si solutia la depresia mea! Hai ca m-ai facut sa rad azi … Aviz amatorilor 😉 Multa bafa!

  3. dac-am fi trait in una din tarile cu (inca) apa calda permanenta atunci nu ar fi existat acest moment comic care m-a facut sa ma bucur, pana la urma, ca traiesc in Rromania. bravo! tine-o tot asa!

Lasă un răspuns

