Treabă de femeie

Banc:

Doi homosexuali înfiază un copil, pe Bulişor. Când era bulişor prin clasa a 5 a, colegii făceau glume pe seama lui şi într-o zi se duce bulişor acasă plângând, le spune alor lui ce şi cum şi se hotărăsc ei ce să-l înveţe pe bulişor să răspundă colegilor. Bagă bulişor la cap şi următoarea zi un coleg îi zice că maică-sa se pişă din picioare şi-ncep toţi să râdă de el. La care bulişor, cu lecţia învăţaţă, îi răspunde colegului: a zis mama să-i sugi plua!

Dintre toate treburile care există pe pământ, doar două sunt cele care ar trebui să aparţină numai femeilor: ciclul şi naşterea. Dacă ciclul încă nu a cucerit niciun bărbat, naşterea a reuşit s-o facă. Nu jur pe roşu, da’ cică există primii bărbaţi care au devenit mame.  Prea multe detalii nu cunosc, sper doar că au ales să nască prin cezariană şi că s-au bărberit pe burtă înainte să renunţe la conţinut. Dacă există binevoitori mai înzestraţi intelectual decât mine îi rog să-mi explice cum, Doamne’iartă-mă!, s-a ajuns la aşa aberaţii şi, dacă rezultă că retardatul sunt eu, să-mi recomande un doctor sau un spital de nebuni. Mulţumesc anticipat!

Nu-s chiar cel mai în măsură să-i critic pe acei bărbaţi din moment ce şi eu fac treburi de femeie. E adevărat, eu n-am pretenţii aşa înalte şi mă limitez la cât pot şi eu: mai spăl o blidă, mai şterg un geam, mai tai o legumă, mai fierb o fidea, na!, treburi elementare… De voie, de nevoie mai calc şi-o cămaşă, mai dau şi cu mopu’, şterg prafu’ şi ud florile… Cu toate astea, latura mea de gospodină n-a întrecut niciodată măsura şi astfel am avut prilejul să mă-nsor, nu să mă mărit. Deci mama copiilor mei nu va avea păr pe burtă şi nici pe piept, va putea naşte pe cale naturală şi nu va face pişu’ din picioare.

În gândirea mea de gospodină asta e normalitatea şi orice mascul feroce care are de dat lecţii de viaţă din canapea va primi o recomandare de la bulişor, caz în care îmi calc pe suflet şi-l înfiez vreo 10 minute.

11 responses

  1. Bre, dand gluma de-o parte, nu mi se pare normal sa permiti adoptia cuiva cu comportament deviat, decat daca accepti ca supui/induci acel/acelui copil acestui model de viata. Homosexualitate poate fi si un comportament dobandit- vezi Grecia antica, cazarmile, manastirile, puscariile… Daca privesti din punctul de vedere al suprapopularii, este OK. Dar, cum societatile arhaice din tarile subdezvoltate nu accepta, in marea lor majoritate, homosexualitatea ca pe ceva normal, se ajunge ca sacaderea ratei natalitatii, prin inducerea homosexualitatii la cei mici, sa aiba efect doar in tarile civilizate. In fine, complicat… Personal, poate ca sunt cu idei perimate, dar mi-e nu-mi place ideea. Da’ cine-s eu?!? :-)))

    • Păi aşa mă gândesc şi eu: ce vină are copilu’ ăla? Cum naiba o să arate el buletinul când la numele mamei o să scrie Hector sau Ion? Şi dacă e fată şi vrea să se mărite, cum o să fie la întâlnirea socrilor?: „domnu’ cu barbă e mama mea, hector!”…

      • Nu asta mi se pare problema, ci expunerea unui copil la un model nenatural. In natura, animalele homosexuale NU au pui.
        La fel, eu sustin institutionalizarea copiilor cu parinti-capuse ai sistemului de ajutoare sociale.

  2. Volodea, ai pus problema pe un ton simpatic, dar tot mi s-a întors stomacul pe dos. Este suficient să ne uităm la celelalte creaţii ale naturii(te-ai prins, dacă foloseam creaţii ale lui Dumnezeu, păream prea religios; evoluţii ale regnului animal, prea Darwin-ist – am împăcat şi capra şi varza :)), unele lucruri trebuie să rămână aşa cum au fost timp de mii şi milioane de ani, mascul plus femelă egal love. Că tot veni vorba: am înţeles că o nouă tâmpenie câştigă fani printre bogătaşii nesatisfăcuţi; nu îi mai satisfac femeile, bărbaţii, drogurile, alcoolul, etc., aşa că îşi introduc, sub supravegherea doctorului, broscuţe vii în anus, timp de câteva minute şi această tehnică le produce orgasme ce durează minute întregi. Interesat? 🙂

  3. Mai Vlade tata, umplui tastatura de lacrimi!!!
    mai razand, mai glumind, sincer, nu sunt de-acord nici macar cu homosexualii, dar ca acestia sa mai si creasca si sa educe un copil? Aberant!

    Un banc, oarecum la tema:

    La etajul IV, la o usa, bate un tip si i se deschide. De-abia intra tipul , ca gazda, un malac urias, rasuceste cheia-n usa, o baga-n buzunar si-i zice:
    – Ba, ai intrat la mine, nu scapi pana nu ti-o trag in cur!
    – D-le, eu n-am mai facut din astea niciodata si…
    – Baaa, ti-am spus, nu scapi! Ca sa nu zici ca nu-s de treaba, iti dau totusi posibilitatea sa alegi: cu alifie sau…fara!
    – Pai daca tot nu scap, cu alifie, raspunde saracul om.
    – Bine. Alifieee, hai si tu maaa!

    • Oarecum tot la temă:
      Doi poponari se întâlnesc după mult timp. Unul dintre ei avea o pereche de ciocate nou-nouţă şi cel de-al doilea-l întreabă:
      – mişto ciocatele, din ce-s?
      – din piele!
      – de care?
      – din piele de su.lă!
      – aaaa… şi n-ai vrea să-mi dai un şpiţ în fund?!

      Eu n-am niciun fel de problemă cu orientarea sexuală a oamenilor, fiecare e liber să facă ce vrea cu viaţa lui dar, după cum bine spunea şi Tizul, nu mi se pare firesc să existe victime adiacente numai pentru a se simţi ei bine…

    • Cei cu adevărat interesaţi probabil îl vor citi. Fiecare om e liber să gândească în-afara oricăror legi sociale asumându-şi riscurile posibile.
      Nu contest dreptul nimănui la intimitate, la libertatea de a-şi trăi viaţa exact în modul în care îşi doreşte; nu mă cramponez de criterii sociale, sexuale, religioase sau de altă natură atunci când îmi exprim părerea despre oameni, singurul lucru pe care îl susţin este normalitatea. Oricât de subiectivă ar fi, normalitatea e dată de majoritate şi, în lipsa unui arbitru care să poată stabili ce e bine şi ce e rău, pledez pentru respectarea normalităţii. Bunăoară, mi se pare normal să accepţi opţiunile unui om atâta timp cât ele nu îngrădesc sau nu constrâng opţiunile altora. Rezumând tema la cazul copiilor crescuţi din faşă de către un cuplu de homosexuali, o consider nefirească deoarece nu reprezintă opţiunea acelui copil şi îi va înfăţişa un cadru pe care, logic, îl va considera normal. Iar normalitatea dată de majoritate va deveni pentru el anormală. Ceea ce nu mi se pare normal!

  4. NORMÁL, -Ă, normali, -e, adj. 1. (Adesea adverbial) Care este așa cum trebuie să fie, potrivit cu starea firească, obișnuit, firesc, natural.
    deci normal = natural
    In natura s-au observat comportamente gay la mai toate animalele care se inmultesc sexuat. Si de asemenea s-a observat ca cele hetero le dau in grija copii lor celor gay, astfel ca si cei gay contribuie la cresterea copiilor.

    • Nu găsesc nici motivaţia, nici resursele necesare unei polemici pe tema asta. Îţi pot respecta punctul de vedere şi chiar o fac. Ceea ce nu pot să fac este să fiu de acord cu el.
      Apreciez decenţa atitudinii tale, motiv pentru care am şi acceptat mesajul tău cu linkul (împotriva regulilor acestui blog). Nu consider că ţi-am făcut o favoare, ci doar ţi-am oferit dreptul la replică şi posibilitatea de a-ţi susţine punctul de vedere. Din acest punct îmi rezerv dreptul de a mă retrage din discuţie deoarece am epuizat tot ce merită spus.
      Toate cele bune!

Lasă un răspuns

