Cel mai scurt

Un cercopitec din marele, imensul! copac al blogosferei are cel mai cult, cel mai inteligent şi mai educativ blogroll din toate timpurile trecute, actuale, viitoare. O groază de politicieni şi o groază şi mai mare de jurnalişti, ştirişti şi artişti. Până aici, nimic nemaiîntâlnit. Nimic nu m-ar fi determinat să scriu despre acest exemplar dacă el n-ar fi fost unic. Unicul care îl are pe mircea badea în blogroll de DOUĂ ori! Oare îl vizitează alternativ de pe ambele linkuri? Sau de pe unul se uită la poze şi de pe altul citeşte? Ori e cel mai mare fan al lui m.b. şi a deschis fan-club unde, din lipsă de membri, s-a înscris de două ori?

Cu toată ruşinea, da’ nu-s în stare să pricep…

7 responses

  1. ca tot e vorba despre prune, pe mine nu ma place deloc domnul mircea badea..am scris niste comentarii de cateva ori care nu au vazut niciodata lumina blogului sau..adevarat nu erau tocmai de sustinere..da chiar asa?! sufar si acum :))

    • nu face obiectul culturii mele generale acest exponent guraliv al generaţiei de decreţei, da’ nici nu ştiu să placă pe altcineva în-afară de el… Deci nu e cazul să plângi de pomană :))

  2. Nu inteleg de ce ar fi asta o problema. Unele lucruri trebuie pur si simplu ignorate. Mie nu imi place personajul deloc – dar nu numai ca nu imi place, pur si simplu imi creaza alergie, imi cresc bube pe piele. Asa ca mi-am creat reflexul conditionat sa scot ciinele la plimbare cind prietena mea il asculta 🙂

  3. 🙂 pai daca nu nemereste link-ul din prima are omul tot dreptul la a doua incercare. Mi-a placut Mircea Badea intr-o vreme cand incerca sa fie obiectiv. Dar de o vreme incoace a cam pierdut directia asa ca foarte rar ma mai uit la emisiunea lui.

  4. „Unicul care îl are pe mircea badea în blogroll de DOUĂ ori”
    __________________
    Poate îi place atât de mult încât îl vede şi în reluare … 😀
    P.S. Cu mare efort acum scriu Mircea Badea… În mod normaş îi zic Retardatul din Gura Presei.

Lasă un răspuns

