Bărbaţi nu e porci, e alea proaste!

Gânduri extrase din cultura populară, cultivate intens pe taraftv, otv, oricetv şi împrumutate din click, libertatea,cancan sau alte furaje inferioare de  tarabă.

„Nu toţi bărbaţi e porci. Nici cei porci nu-i porci tot timpu’, dacă vrea poate să este şi domni. Multe femei e proaste şi nu ştie să apercieze omu’ de lângă ele şi de aia şi-o ia peste bot, altfel el e băiat bun şi bagă bani în casă, îi ia ţoale, o duce la mol şi n-o jicneşte decât dacă e cu gura mare. Şi uni’ bine le face că le jicneşte şi le dă pumni în cap, bărbatu’ tre’ să facă legea-n casă!

Al meu n-are de ce să mă bată, da’ uneori o face. Da’ să ştii că nu mă supăr, îl văd că mă iubeşte şi mai are şi el zile nasoale, îl înţeleg. A lu’ soru-mea în schimb, bate la ea ca la maşina de scris! da’ şi aia e rea de gură, când te ia în primire n-o poţi face să tacă altfel! Bine-i face ăla chiar dacă ie soru-mea şi mă doare sufletu’, da’ şi eu aş da-o cu botu’ de bordură că spurcată mai ie câteodată. Io i-am şi zis: fă, nu mai fi tare-n clanţă că şi-aşa eşti proastă, bărbatu’ de aia e bărbat ca să îl respecţi şi să îl serveşti, pân’ la urmă e ta’su lu’ ăia micii şi el vă întreţine. De unde ai fi avut tu fă, bani de plasmă şi de dividiu? Dacă nu iera el să te scoată în lume, nu pupai tu pinacoladă-n veaţa ta şi nu vedeai cinemau decât la radio la cât de martaloagă eşti! Şi ce dacă mai lipseşte cu zilele de-acasă? Are şi el combinaţiile lui, combinatorii lui, ca toată lumea!, ce treabă ai tu?.. zi mersii că mai lipseşte, mai scapi şi tu de bătae şi po’ să mai te uiţi şi tu la capatos când e reclame la deaconescu. Ascultă la mine că ştiu io ce spun, io pe-al meu l-am potolit demult, rar mai mă pocneşte acuma… Zic cum zice el, fac cum spune el, facem numa’ când vrea el, numa’ cum vrea el şi toate e bune şi mişto!

Io mă şi mir câteodată când le văd pe nişte unele că nu le mai încape emanciparea, adica ele e alea care are ceva de zis şi bărba’su tre’ să le asculte. Bine, când văd şi ce bărbaţi are, abea atunci îmi dau seama că al meu e bărbat de bărbat, nu ca ăia molâi şi fraeri de râde femeile de iei. Poi dacă-i zic io lu’ al meu că trebe dus gunoi mă rezolv de-o internare automat! Sau mai aud pe câte unele că îşi pune bărbaţii să vină cu flori şi să le ducă la teatre, la muzeuri, la restaoranturi.. păi, eu n-am atâta tupeu în mine că-mi schimbă al meu starea de agregare imediat!, şi oricum n-am io ce să caut la teatru cu toate proastele alea şi cu bărbaţii lor de carton.

Aş mai vrea să mai zic şi de alea care vorbeşte neîntrebate, după aia termin că-ncepe emisiunea! Deci alea se trezeşte vorbind tot timpul, cică dacă a citit doă-trei cărţi la veaţa lor poate să-şi dea cu părerea aşa…când are chef! O femeie deşteaptă ştie cân’ tre’ să deschidă gura; io o fac numa’ dacă mă-ntreabă al meu ceva sau dacă îs pe stop!, în rest mi-o ţin închisă. Soru-mia i-a zis odată lu’ bărba-su’ că îi put picioarele şi s-a ales cu un cap în gură de nu i-a mai trebuit să vorbească v’o doă zile! Bine i-a făcut dacă-i proastă! O cumnată de’a lu’ vecina mea a comis-o şi mai rău. Cică i-a zis lu bărba’su care de-abia venise acasă că a aflat ea că o-nşală c-o alta de la el de la muncă şi că dacă o mai face o dată, ea pleacă la mă-sa. Acuma se duce mă-sa la ea la spital cu pireu şi ceaiuri că fără dinţi n-ai cum să mănânci altceva. Io nu ştiu ce a fost în capu’ ei, cre’că pioneze, al’fel nu-mi esplic cum să-i fi spus că n-are voie s-o-nşele! Ce, parcă pe mine nu mă-nşală sau cum?! Da’ dacă se-ntoarce la mine de fiecare dată, ce mai contează?!, e şi el bărbat, are necesităţi şi decât să mă deşale pe mine sau să dea bani la curve, mai bine că are una să-l mai răcorească şi să nu-l facă de bani.

Am zis io bine că numa’ atâta mai am timp să spun, uite că a-nceput emisiunea şi e cu scandal, poate se lasă şi cu ceva bătaie, mişto ar mai fi! Deci ai reţinut, da?: bărbaţi’ e porci atunci când se încurcă cu alea care e proaste!”

Eu am înţeles taman invers: alea care e proaste se încurcă cu ăia care e porci. Norocul meu că nu sunt porc, mă mulţumesc să fiu prost!

19 responses

  1. Sunt ferm convinsa ca pseudo-inteligente de genul exemplarelor de mai sus, iegzista multe. Insa legea compensatiei functioneaza, porcii stau cu proastele, cei ce se diferentiaza, se bucura de teatru, conferinte, vacante 🙂 Noi sa fim sanatosi!

  2. ma, pan’ la urma „nu-i frumos ce-i frumos, ii frumos ce-mi place mie”…si respect asta chiar daca nu mi se pare frumos…si daca unul nu poate sa e porci, n-o sa vrea nici unele care e proaste sa fie cu el , sau nici una deloc.da’ daca nu-i deloc, nu-i nici proasta, si lui ii pare bine..salutari aici ca pe alte veveveuri nu te mai gaseste omul

  3. Scrii foarte frumos! Mult noroc pe viitor si sa te faci cat mai cunoscut,multe adevaruri sunt pe aici,fiecare se pricepe la cate ceva se pare ca tu te pricepi cel mai bine sa satirizezi tara asta!
    felicitari!

    • Către Dan Novac:

      Mulţumesc frumos pentru aprecieri şi complimente. Sper din tot sufletul să nu fiu eu cel care satirizează cel mai bine ţara numită România, ar însemna că am ajuns rău de tot..
      Am mai spus-o: aş prefera să am cât mai puţine subiecte de satiră şi infinit mai multe de laudă, acolo chiar că mi-aş dori un titlu de „cel mai bun lăudător de ţară”.
      Numai bine!

  4. dat fiind caracterul grotesc a ceea ce inteleg eu de aici, vreau sa cred ca este fictiune pura…stiu ca astfel de exemplare nu sunt tocmai rare dar refuz sa cred ca ar putea exista un astfel de dialog..lasand gluma la o parte, cine se aseamana se aduna, iar masculii feroce cu ceafa lata trebuie sa se mentina in forma, cum abonamentul la sala este scump, prefera varianta domestica. eu consider ca e bine ce se intampla, semn ca natura insasi se revolta si doreste inlaturarea din lantul trofic al acestor femele de calitate inferioara, iar cand ele vor disparea vor disparea de la sine si acei homo sapiens. trebuie sa avem rabdare doar 😉

    • In legatura cu ce spune Bypredo, sunt deacord: cine se aseamna se aduna… Doar ca astia cu ceafa lata si astea care este proaste, se mai si inmultesc ca soarecii (imi pare rau pentru cruda asemanare cu bietele animalute) si atunci intrebarea mea este: Natura mai poate scapa de speciile astea de animale bipede?…

      Felicitari, Vlad, pentru scrierile frumoase cu subiecte atat de urate. 🙂

      • Mulţumesc pentru apreciere şi pentru vizită.
        Răspunsul la întrebarea ta , după umila mea părere, este NU. Pur şi simplu ne supunem legilor naturii, iar cea a compensaţiei e una dintre ele.
        Numai bine!

  5. Volodea, aş avea o întrebare pentru tine şi Nea Costache… Cum reuşiţi să îmbinaţi atât de bine stilul propriu cu scrierea corectă din punct de vedere gramatical? Fiecare vă exprimaţi starea de spirit într-un mod original, tu, un fel de ”Ombladon” iar Nea Costache, ”Nea Mărin miliardar”; dar, cel puţin din comentarii, se vede că sunteţi oameni citiţi, cu vocabular complex, cultură generală bine pusă la punct şi personalitate puternică. Dacă vei afla că ai fanclub în Iaşi să ştii că eu l-m înfiinţat.

    • Mă simt flatat când primesc astfel de aprecieri, mulţumesc!
      Nu mă consider un om cu adevărat cult şi nici un utilizator model al limbii române, dar tind spre aceste două calităţi. Cât despre stilul meu pot afirma doar că adună deopotrivă susţinători, cât şi contestatari (ceea ce e absolut normal) şi că încerc, pe cât posibil, să nu cad pradă tentaţiei de a scrie în stilul de miştocăreală ieftină atât de întâlnit prin zările blogosferei. Iar cu Nea Costache nici măcar nu mă pot compara, uneori chiar mă complexează :).

      Întrebare: „Volodea” e o formă mai veche pentru vladimir?

      Toate cele bune!

      • Volodea este Vlad în limba slavă veche. Ţinând cont că Blogroll-ul meu este subţirel rău, mi-am permis să-ţi trimit link-ul blogului la toate cunoştinţele mele virtuale; şi am aproximativ 2400 de adrese virtuale prin: mail, mess, facebook… Keep up the good work!

      • După ce am adresat întrebarea am dat şi un sărci pe gugăl şi m-am luminat. Dar asta nu mă împiedică să-ţi mulţumesc pentru răspuns, iar pentru publicitate îţi rămân recunoscător, mă flatează astfel de aprecieri şi sper să nu-i dezamăgesc pe cei care mă vizitează.
        Toate cele bune!

  6. Vlade, bine scris si real personajul. Eu am intalnit cateva- mai multe de-astea- curva maritata, cea mai costisitoare curva… Si nu dispar, se inmultesc si se adapteaza vremurilor. Si nu toate sunt lumpen-proletariat, femele cu conceptii identice, dar duse-n Tenerife si Paris, intalnesti o groaza in patura bogata, cu ceva pretentii de cultura.

    • De ce „de cort”?!?
      De cand exista umanitate, sexul a fost moneda de schimb si ca peste tot, cine plateste, comanda! Ca vorbim de tiganca din casa de chirpici de la marginea satului sau de nevasta de multimiliardar, mecanismul este acelasi. Asa ca nu putem face nimic cu cei ce (se) vand/ cumpara relatii bazate pe sex.

  7. :)) Prietene,”e curve toate”.
    Trist e ca din astfel de exemplare e constituita societatea contemporana in mare parte.Si suntem nevoiti sa respiram acelasi aer infect.
    „Facem slalom printre cretini,zi de zi/Intr-o lume mica si murdara asa cum o stii”

Lasă un răspuns

