Nu ne place baschetul

Nu că n-ar fi interesant, da’ e costisitor. Cumpără minge, cumpără bascheţi, închiriază teren, dă telefoane, adună oameni, dă cu banu, rişti să-l pierzi şi pe ăla, transpiră în haine, spală-le, spală-te, bani pe săpun, bani pe detergent, bani pe apă. Bani, bani şi iar bani!

Şi până la urmă care e şpilu? Dai cu băşica la coş, nimereşti mai mult nu, îi miroşi pe ăia mai înalţi la sub-braţ, pe ăia cu mult mai înalţi la buric şi pe ăia cu adevărat înalţi în chiloţi; plus că până să apuci a da la coş tre’ să nu faci dublă, să nu faci paşi, s-o baţi de pământ, s-o dai altuia, ăla ţi-o dă îndărăt şi tot aşa până se hotărăşte careva s-o arunce. Şi dacă nu nimereşte e nasol că iar tre’ s-o luăm de la capăt!

Într-adevăr, complicată treabă! Până la urmă e de înţeles repulsia noastră de-a arunca la coş, prea e o treabă total inutilă din moment ce trebuie să arunci la nesfârşit ceva ce oricum nu rămâne acolo.

Ceea ce nu ştiu şi nici nu vor să afle foarte mulţi este că s-a inventat un sport foarte asemănător, doar că mai util şi mai sănătos. Şi ieftin. Să mă scuzaţi, da’  îi zice fix aşa: aruncă-n pula mea gunoiu’ la coş!

13 responses

  1. Mulțam’ pentru urare și legătură directă cu al dumitale „bloc”. Mă bucur că am cunoscut ȋntâmplarea de a inunda aceste articole cu privirile-mi nesatisfacute (până acum), de vagul prezent, pe multe dintre paginile ȋntâlnite. Foarte bine conturat și cu un umor constant, clasic aș spune, fără posibilitatea de a da greș.
    E bine ca ai o constantă, privind tematica acestui blog, comparativ cu ceea ce ȋncerc eu să fac, combinând muzica, câteodata, cu răzvrătiri personale asupra unor teme de mult gustate ȋnsa, fără fără nicio aromă.
    Tocmai ti-ai găsit un vizitator constant !

    • mai rar aşa comentariu închegat, logic şi cursiv. mulţumesc!
      mă bucur că ceea ce ai găsit la mine în bloc ţi-a plăcut şi te mai aştept în vizită.
      şi cum şi mie mi-a plăcut în bloc la tine, să te aştepţi la vizite ;).
      numai bine!

  2. daca asta este ideea ta despre basket …ma abtin 🙂 , eu fac basket de 3 ani de zile , si iti zic eu..daca iti place te duci la un club faci performanta si aia e,nu sa te duci sa inchiriezi un teren cand nu stii nimic…
    Basketul este un sport pentru oameni inteligenti si disciplinati.. de`aia a aparut prima oara in universitati si parerea mea e ca este cel mai frumos sport indiferent de „sacrificiile” enumerate de tine.

    • iniţial am vrut să te iau la mişto, da’ n-ar fi frumos.
      deci: ideea întregului articol este rezumată în ultimul paragraf şi n-are altă legătură cu baschetul decât faptul că necesită ambele aruncatul la coş.
      ca fapt divers află că-mi place şi mie baschetul foarte mult şi dacă o să ai plăcearea poate facem unu’ când se face cald, ce zici?
      numai bine!

Lasă un răspuns

