Femei bulgare

Femeile bulgare şi-au găsit în România un loc numai bun de trăit, aşă că ne-am ales fix cu ceea ce ne lipsea.

Până nu demult, am crezut că ţara noastră a scăpat de invazii. Din puţina istorie pe care mi-am permis-o, mi-aduc aminte că ne-au călcat turcii, tătarii, leşii şi ruşii. Şi încă ne mai calcă maghiarii. Cum am făcut, cum n-am făcut, da’ ne-am descurcat noi cumva! Numa’ că acu’ am cam băgat-o pe mânecă în raport cu aceste doamne.

Femeia bulgară nu bate la ochi. Nuu! O femeie bulgară la coadă la tampoane arată fix exact ca oricare alta; o altă femeie bulgară păşeşte la fel cu alte femei, respiră la fel ca alte femei şi întreţine relaţii sexuale întocmai ca şi celelalte femei. Nimic nu o trădează .

Femeia bulgară e foarte bine integrată printre celelalte femei şi activează în domenii dintre cele mai diverse: oierit, resurse umane, croitorie, comerţ, administraţie şi, obligatoriu, cultură. O brigadă aparte a femeilor bulgare se ocupă cu bişniţa şi prostituţia şi reprezintă fracţiunea dură a comunităţii lor, dar cazul lor nu mă importă.

Am recunoscut de nenumărate ori că mă lasă rece tot ce e la modă, da’ de când au ajuns şi femeile bulgare la modă-n România m-am cam băşicat. Nu-mi place de ele şi pace! O fi o chestiune de gusturi, da’ eu m-am fript la limbă şi nu le dau de gust. Aş putea să pretind că nu le plac din oftică sau din ură şi tot ăla ar fi rezultatul. Numai că nu din atari motive mi-i scârbă de ele şi nici vanităţi nu mă-nping la critici, numa’ unu e motivul: limba lor total diferită de a celorlalte femei. Adica:

– ce bula mea vrei să zici cu asta?;

– să mă lingi în bizdă dacă nu-ţi place;

butu-te-aş în gură de fraier…

Acuma e clar, doamnelor?

15 responses

  1. Poi cautale pe toate si trimite-le pachet inapoi , nu stiu ce sa zic daca vin aici pt a practica mesiile scrise mai sus e bun , k femeile noastre fug de asa ceva.

  2. nu se poate,avand in vedere varsta casei de 160 de ani nu prea are pe cine sa cheme:)),probabil va chema tot politia in nebunia lui si cand te gandesti ca are doar 24 de ani….

  3. E vorba de femei bul(g)a(re) cu p jos sau cu p sus?
    Nu intelegi?
    Pai iata cum: aveam un coleg arab care nu facea diferenta intre „p” si” b”. „Bentru” el era tot una. Asa ca trebuia sa-i dam indicatii de scriere suplimentare. Ne intreba de exemplu: Bula de aer se scrie cu p sus, sau p jos? adica cum are codita in sus, ca la b, sau in jos , ca la p. E clar ca ii spuneam ca e cu p jos, ca sa ne distram…

Lasă un răspuns

