Cel mai mare „lăv”*

*”lăv”- „love” draga!

Nu contestă nimeni că poporul român este unul iubitor. Poate doar regresul demografic al ultimilor ani.

Pe cine sau ce iubeşte poporul român cel mai mult, să nu mă`ntrebaţi ! Nici nu ştiu şi nici nu vreau să mă surmenez demonstrând că nu ştiu. Iar dacă ştiţi, să nu-mi spuneţi pentru că mi-am impus din start să nu vă cred.

Pe vremea când eram dispus să mă surmenez cu astfel de gănduri şi mă suspectam cum că aş fi debil mintal, am tras o concluzie de om bolnav, adică: poporul român e singurul care se trage din maimuţă! Oricâte pastile şi supozitoare mi-am administrat, nu doar că le confundam destul de des băgându-le în celălalt orificiu, dar nici că au dat vreun rezultat. Am sfârşit prin a fi de acord cu mine: românii se trag din maimuţe şi nimic mai mult!

Nu există tâmpenie pe care s-o facă unii sau alţii şi noi să n-o copiem. Purtăm bostani pe cap, mâncăm curcani, cozonacu` l-am dat pe panetone şi dragostea pe love. Şi mai sunt numa` vreo douj` de zile până atingem apogeul în materie de imitaţie cu ocazia zilei lu` nen`tu Valerică.

Atunci să vezi lăv maxim. Îmi şi imaginez cum intră treieratoarea în lanul de roze ca să ajungă la tot poporul; cum o să stăm la cozi ca odinioară la lapte, să luăm o floare, trei, cinci; cum o să fie pline oraşele de iepuraşi, ursuleţi şi baloane, crâşmele de amorezi şi cerul de artificii. Şi asta încă n-ar fi aşa de rău, da` te şi miri cum ne ia lăvu în masă şi nu îndepărtate au a fi zilele în care, cu mic cu mare, o să`ntindem o orgie de mai mare lăvu!

Acuma nu ne mai rămâne decât să ne alegem un preşedinte negru, să punem niscaiva steluţe pe drapel şi să substituim marea noastră de înjurături seculare cu inegalabilul fuck.

În rest, n-a mai rămas nimic din care ei să aibă şi noi nu. Poate, doar un pic de identitate…

3 responses

  1. e totusi ironic, ca si faza cu manelele. „ah,nu! noi nu ascultam manele, dam din cur pe ele NUMAI la petreceri”. „ah,nu! SUA e populata de imbecili, noi suntem ai’ dejtepti (doar ca nu ne manifestam la noi in tara, ca nu e loc de atata desteptaciune) dar avem un fetish pentru baloane cu heliu in forma de inimioara lansate in aer de VD” (venereal disease day,da’ nu mai zi la nimeni)

    • tot ce nu permite ironie nu face ob’ectu’ tastaturii mele. manelele reprezintă un caz aparte şi evit să dactilografiez texte pe seama lor de frică sa nu scot mâncarea exact pe unde am băgat-o.
      În rest, nu am resurse să mă importe viaţa altor popoare, da’ e clar ca toate au bubele lor. Mie-mi place să mă ocup de astea băştinaşe.
      Bună asta cu venereal disease 🙂

Lasă un răspuns

