Pui` mei

N-am nici cloşcă, nici acţiuni la avicola, iar atunci când vreau să mi-o bag, mi-o bag!

Deşi mai fac uz de ea, nu-s adeptul vulgarităţii. Sau nu în orice context. Exemple:

Scena 1

Marcel şi Damian sunt fraţi.

Marcel se duce la curve, Damian la alimentară.

Marcel zice : domnişoara, felaţie practicaţi?

Curva zice: ceeee????

Damian zice: fă, unde naiba aveţi pui?

Vânzătoarea zice: la raftu cu carne!

Marcel zice: felaţie. adica, ştii tu, să…cum să spun? s-o pupi…

Curva zice: aaaa, adică daca sug plua! da.

Damian zice: normal că la carne-n plua mea, da` nu`i văd!

Vânzătoare zice: eşti bădăran! dacă nu`i vezi înseamnă că nu mai avem!

Marcel zice: buun. şi cât costă?

Curva zice: la fel ca ăla normal.

Damian zice: păi să n`aveţi în plua mea, că de-aia sunteţi alimentară!

Vânzătoare zice: du`te`n mă`ta de mizerabil!

Marcel zice: aha. atunci pot să te rog să mi-o pupi?

Curva zice: du`te`n plua mea că eşti prea prost.

Marcel şDamian, tot fraţi, în lift.

Marcel zice: ce faci mă? de unde vii?

Damian zice: de la alimentară. tu?

Marcel zice: de la curve.

Damian zice: şi…ai făcut ceva?

Marcel zice: nu, în puii mei. m-a refuzat proasta aia. tu ai luat ceva?

Damian zice: am luat o pluă, morţi` ei de proastă!

Scena 2:

Damian,Marcel, fraţi.

Damian se duce la curve, Marcel la alimentară.

Damian zice: fă, sugi plua?

Curva zice: da!

Marcel zice: doamnă, nu vă supăraţi, mai aveţi pui?

Vânzătoarea zice: la raft nu, da` mai am unu în spate.

Damian zice: şi cât îţi dau?

Curva zice: cât şi pentru normal!

Marcel zice: vai, vă mulţumesc din suflet. cât costă?

Vânzătoarea zice: o nimica toată.

Damian zice: păi şi ce te uiţi ca proasta, bagă!

Curva zice:                                      .

Damian şi Marcel în lift:

Damian zice: unde dracu`ai fost?

Marcel zice: la alimentară. tu?

Damian zice: la curve. şi ce-ai luat?

Marcel zice: un pui. tu ce-ai făcut?

Damian zice: am dat o nuie.

Marcel zice: ce-ai dat?

Damian zice: proastă pluă mai eşti.

Şi cum lumea nu se poate împărţi în două categorii – ăia care merg la curve şi ăia care merg la alimentară – , au apărut expresii precum puii mei, pana mea, pielea mea, ete flori, dă`te`n spume care să nu sune vulgar, ci doar să exprime gânduri vulgare.

Sau cum ar zice bulă după ce-a tăiat lemne: s`a`nvârtit şi s`a`nvârtit şi fix în pui` mei m-a lovit!

5 responses

Lasă un răspuns

