Blogdaproste

Eram printr-a şaptea când mi-am făcut primul „oracol”. Nici n-am înţeles şi nici n-am aflat de ce-i zicea astfel, da` de făcut tot mi-am făcut. Oracolu` era un caiet care, odată completat cu întrebări despre pasiuni, idoli, simpatii şi alte cele, făcea turul clasei până răspundeau toţi şi-ţi rămânea ca amintire. Puţini erau cei care-şi sacrificau pauzele pentru a-l completa, aşa că treaba devenea de-a dreptul palpitantă în timpul orelor şi suficient de des asistam la urecheli (sau beneficiam de ele), scoateri la tablă soldate cu note ruseşti şi teme suplimentare pentru acasă. Chirăiala maximă avea loc doar când se confisca oracolul şi de fiecare dată era recuperat. Pe-al meu îl mai am şi astăzi şi nu pot să nu mă amuz atunci când îl răsfoiesc. De regulă, în final fiecare trebuia să-şi exprime părerea despre posesorul caietului şi să-i transmită o urare, iar acolo găseai texte consacrate precum: eşti o floare, eşti un crin, eşti parfumul cel mai fin; sau din oceanul pacific/ a ieşit un peşte mic/ şi pe coada lui scria/ te iubesc, nu mă uita! , plus alte gânduri standard: să fii fericit, să iei notă mare la capacitate, multă iubire, îmi eşti simpatic, ţine-o tot aşa, sper să nu mă uiţi etc. .

Eram printr-a şaptea, necopţi, sinceri, inocenţi şi ne strângeam toţi într-un caiet.

Acuma, că mi-a dat şi mie barba şi vecinu acces la wirelessu` lui, am considerat că e momentul să trec la nivelul următor, aderând la forme moderne de exprimare. Şi mi-am făcut blog. Ăsta.

Zic: ia să văd şi eu ce-o fi cu blogurile astea! şi-o iau hai-hui prin „blogosferă”, în ideea de a-mi face şi eu, ca omu`, o idee.

Iaca radiografie a ceea ce-am văzut:

– la categoria 7-15 ani unisex: colegul meu e un tâmpit (poveste juma` de pagina); azi mă simt cam nasol (relatare detaliată); mi-a dat ştefan mesaj pe mobil, e un prost (sec); nu mai îmi place la şcoală (d`aia!); inna e beton, mafia rulzz (duzină de linkuri) şi altele;

– la categoria 15-20 de ani prosex: ce părinţi naşpa am; am fost în club şi-a fost cool; profa` de biologie e bunoacă; am adăugat poze pe facebook, flkr, hi5; ce roz e cerul marţea; scriu, deci exist; super tare frate – pitzipoance, bancuri, filmuletze, dume; fan-club manele; eu şi ftl, referat „Ion” şi altele;

– la categoria 20-30 de ani neosex: morţi` mă-tiiiii; cugetări personale; lucky day; blog de futăcios; ştiaţi că?; da, da, sugi plua de ziua ta; izbăvirea e în Rai; club de swing; jurnal de dorobanţi şi restu`;

– la categoria peste 30 de ani ±sex: concert madonna; relaţia cu banca; proaspăt divorţată; nu regret nimic; îl iubesc pe mircea badea; nostalgii; minciuni electorale; curs valutar; amanţi si amante; gripa porcină şi multe altele;

– la categoria dezaxaţi toate vârstele: Iisus Hristos Nu este fiul lui Dumnezeu; otv mi-a schimbat viaţa; susţin ţinutul secuiesc; noră pentru mama; click e senzaţional; lucifer mi-a vorbit; weed shop; copilu minune şi fraţii lui; hitler nu a murit ş.a.m.d. .

După ce am văzut eu cum stă treaba şi ce talente presupune ocupaţia de blogger am concluzionat că nu prea mă ajută intelectu` să scriu despre treburi aşa complicate, deci n-am s-o fac.

Cum n-am ştiut atunci dacă „oracol” trebuia să se intituleze caietul cu amintiri, aşa nu ştiu nici acum dacă ăsta e un blog. Dacă da, luaţi-l ca atare; dacă nu, numiţi-l şi luaţi-l cum vă place. Dacă, bineînţeles, vă place.

5 responses

  1. Umor curat, bun si sarcastic!

    BRAVO!

    E ciudat ca la o varsta de pana in 30 de ani sa te uiti in jurul tau si sa te simti „batran”, de ajungi sa spui „TINERETUL DIN ZIUA DE AZI!!!!” Unde vom ajunge????

  2. Bun venit in blogosfera si mult succes !

    Nu trebuie sa fie nici un blog, nici un oracol si cum mai vrei tu sa-i spui. Este coltul tau unde poti sa scrii ce vrei, ce gandesti sau ce nu gandesti 🙂

    In maxim 2 luni vei incepe sa te indragostesti de el… vei vedea cate pareri pertinente au oamenii care te citesc si iti garantez ca daca pe viitor vei avea de luat decizii delicate, iti vei intreba prietenii din blogosfera pentru ca stii ca ei te pot ajuta.

    N-am citit mult din ce ai scris dar pot sa-mi dau seama ca esti un om normal la cap 🙂

  3. @ NRI : Nu am DECAT 18 ani, si deja am ajuns sa zic „Tineretul din ziua de azi … Generatiile care imi urmeaza sunt groaznice” :))
    Eu n`as zice ca esti un om normal la cap. Oamenii normali sunt … normali, fara a avea nimic iesit din comun. 😛 Eu cred ca esti semi-normal. Tinzi spre o normalitate fireasca, dar condimentata din plin cu personalitatea ta originala. Ti`am citit aproape toate posturile ( la unele am si comentat ) si cred ca nu ma insel cand fac asemenea afirmatii. Asta e impresia mea. Si cu siguranta o sa mai vin pe`aici. :> Spor la „oracol”. 😀

Lasă un răspuns

