C-aşa-i românu`

Oricum aş spune că este românul, românii o să-mi sară-n cap: „bine că te`a fătat mă`ta pe tine deştept!”.

C-aşa-i românu, săritor!

Chiar şi buna mea intenţie de-a-l lăuda va primi răspunsuri precum („gen” – pentru românu emancipat): „taci bă din gură, tu nu vezi că se alege prafu` de ţara asta?!”.

C-aşa-i românu, analist!

Tupeul de a-l critica pe el, românul, se va umple de flegme şi comentarii ferme: ” da` tu ce eşti mă, nu tot român? băga-mi-aş…”.

C-aşa-i românu, patriot!

Decis fiind să-mi asum aceste riscuri, m-am hotărât să scriu şi eu, periodic, despre starea românului cel de toate zilele.

C-aşa-i românu, scriitor!

One response

Lasă un răspuns

